مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 10:372022-10-22سياسي

فارس من| چه کنیم تربیت فرزندانمان به دست فضای مجازی نیافتد


خیلی از شبکه ها و پیام رسان ها امروزه با مخاطب قرار دادن جوانان و نوجوانان در قالب های طنز و خنده مثل اجرای داب اسمش ها و طرح مسائل جنسی و سیاسی، - گروه زندگی ـ اگر توجه داشته باشیم که فرزندان امروز ما، پدر و مادران آینده مملکت هستند بنابراین به اثرات مثبت و منفی پیام ها، برنامه ها، بازی ها و اخبار مختلفی که به آنها مخابره می شود نیز توجه می کنیم.

امروزه با جنگ نرمی که دشمن علیه ایران به راه انداخته و اخبار و مسائل مختلفی که بچه ها در فضاهای مجازی می بینند و می شوند، به راحتی خیلی ارزش ها ممکن است از دست برود.

در همین رابطه یکی از کاربران خبرگزاری فارس پویشی با عنوان دارم و مشاهده می کنم به جز زمانی که فرزندانم در مدرسه و مشغول درس هستند، گوشی همراه دستشان است و مدام در فضای مجازی   پرسه می زنند.

حتی این برنامه ها و فضاها را بررسی کرده ام و چیزهایی درباره مخالفت با حجاب، بدبختی و بیچارگی مسلمانان و کشت و کشتار در آنها مطرح می شود که ذهن بچه ها را آلوده می کند، به طوری که اگر ما بخواهیم کار ارزشی هم انجام دهیم دیگر به مغز آنها نفوذ نمی کند.

وی در این باره توضیح می دهد: خیلی از این برنامه ها در قالب فضاهای طنز و خنده برگزار می شود مثل داب اسمش ها و فضاهایی که مسائل جنسی را به راحتی مطرح می کنند و ارزش های خانواده را بی ارزش کرده و او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| چه کنیم تربیت فرزندانمان به دست فضای مجازی نیافتد

فارس من| چه کنیم تربیت فرزندانمان به دست فضای مجازی نیافتد